نور قدري تزور مستشفى 57357: ربنا يقدرنا على فعل الخير

مصطفى الجداوي
نشر في: الخميس 22 ديسمبر 2022 – 8:28 م | آخر تحديث: الخميس 22 ديسمبر 2022 – 8:28 م

حرصت الفنانة نور قدري، على زيارة مستشفى 57357، لتوجيه الدعم للمستشفى والأطفال الذين يخضعوا للعلاج بداخلها، والتقطت معهم صورا تذكارية.

ونشرت نور، عبر إنستجرام مجموعة من الصور، وعلقت عليها قائلة: «النهارده روحت علشان أزور وأدعم أطفال مستشفى السرطان للأطفال ٥٧٣٥٧، وحابة أقولكم قد إيه الناس استقبلتنا بحب وترحاب وقد إيه زيارتكم وتبرعكم هيفرق في حياة الأطفال دي وهتحس براحة نفسية غريبة لما ترسم ضحكة على وش طفل عنده ألم من مرض لعين». 

وأضافت: «صدقوني النهارده كم الناس اللي شفتها في المستشفى وعن سرعة الاستجابة في إن الناس تبقى مهتمة إن المستشفى دي تكمل ومتقفلش علشان أطفال كتير تعيش حاجة تعرفني إن لسه الدنيا بخير وإن الناس لما بتتكاتف بتعدي أي صعب مهما كان إيه ربنا يقدرنا على فعل الخير حتى لو كان قليل بس عند ربنا كبير قوي».

وتابعت: «ربنا يشفي كل مريض وميوجعش قلب أي أب وأم على قلب ابنه أو بنته وشكرًا للأولاد ترانسفورما الرجالة اللي أثبتوا انهم قد المسؤلية وأنهم أول الصفوف في فعل الخير، وشكرا جدا لأولياء أمورهم اللي عندهم وعي إنهم يعلموا أولادهم أنهم يبقوا رجالة وعندهم حب وخير للغير».

https://www.instagram.com/p/CmeVfuGIdeV/?utm_source=ig_web_copy_link

عن 7Star

مهتم بمجال ال SEO , اقدم لكم موقع اخبار 7 نجوم كل اللي انت عايزة هتلاقيه في المدونة , اخبار عاجلة , اخبار الفن , مقالات ثقف نفسك , ومعلومات هامة .